مستند فراسوی آینده



مستند فراسوی آینده

کالا را درب منزل تحویل گرفته سپس پول آن را به مامور پست بپردازید.

سفارش شما در کمتر از 3 تا 7 روز کاری به دست شما خواهد رسید.

خانواده یا همکاران را از سفارش خود مطلع سازید تا در نبود شما کالا را تحویل بگیرند.

تمامی محصولات خریداری شده دارای گارانتی تعویض و پشتیبانی 24 ساعته می باشد.

براي خريد پس از کليک روي دکمه خريد کالا و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد


6500 تومان
buy

مجموعه مستند علمی فراسوی آینده


http://www.imostanad.org/banners/aup/1372538807.gif

http://www.imostanad.org/banners/aup/1373570343.jpg

فردایی را تصور کنید که جمعیت زمین دو برابر شده است. آلودگی همه جا را فرا گرفته است. زمین به سر حد انفجار گرم شده است. غذا و آبی یافت نمی‌شود. چه اتفاقی‌ می‌افتاد اگر زمین از چرخش بایستد؟

————————————————————————

http://www.imostanad.org/banners/aup/1373570524.jpg

 

این مجموعه خارق العاده در قالب قسمت های زیر خدمت شما عرضه میشود:
 
فراسوی آینده: دنیای بدون نفت دوبله فارسی

ماده‌ ای که دنیای مدرن ما را به حرکت در می‌آورد. ما آن را برای رانندگی، پرواز و ساختن راه خود به سوی قرن بیست و یکم مورد استفاده قرار داده‌ ایم. اما چه اتفاقی خواهد افتاد، اگر دنیایی که تا این حد به نفت وابسته است، ناگهان همه آن را از دست بدهد؟ " دنیا بدون نفت " شما را به سیاره‌ ای می‌برد که هرگز نخواهید دید: زمینی بدون نفت! چگونه وادار خواهیم شد تا روش زندگی خود را تغییر دهیم؛ تا بدون کالایی زندگی کنیم که تا به این حد به آن وابسته‌ ایم؟

فراسوی آینده: افزایش جمعیت دوبله فارسی

اگر جمعیت دنیا در یک شب دو برابر شود، چه اتفاقی می‌افتد؟ چقدر طول می‌کشد تا ما بی‌آب، بی‌برق و بی‌غذا بشویم؟ مهاجرت‌های عظیم، مرزهای کشورها را تغییر داده، و ابرآسمان‌خراش‌های جدید در شهرها سر از زمین درمی‌آورند. اما در حالی که منابع زمین برای چنین جمیعتی کافی نیست، در تلاش دنیا برای بر آمدن از پس جمعیتی دو برابر، چه کسانی موفق بوده و چه کسانی از بین می‌روند؟

 

فراسوی آینده: وقتی زمین از چرخش باز ایستد دوبله فارسی


چهار میلیون سال است که سرعت گردش زمین به دور خود کاهش یافته و این روند همچنان ادامه دارد. اما اگر گردش زمین ناگهان متوقف شود، چرا؟ اگر سیاره‌ ی ما به گردش به دور خورشید ادامه داده اما دیگر حول محور خود نچرخد، چه اتفاقاتی رخ خواهد داد ؟ وقت پیدا کردن پاسخ این پرسش است.  اخبار صبحگاهی اعلام می‌کند دانشمندان کشف کرده‌ اند که سرعت گردش زمین به دور خود رو به کاهش بوده و تا ۵ سال دیگر از حرکت خواهد ایستاد. کاهش سرعت آهسته برای ما نعمتی است و باعث می‌شود که تمام اشیاء روی زمین همراه با هم در یک جهت با سرعت ۱۰۰۰ مایل بر ساعت بچرخند. اما حالا وقت آن رسیده تا انسان‌ ها بیش از پیش از اهمیت گردش زمین در زندگی هرروزه‌ شان آگاه شوند.

فراسوی آینده: غول سرخ دوبله فارسی


خورشید ما در حال پیرشدن است. خورشید هم مثل همه‌ ی ما انسان‌ ها هر روز مسن‌ تر از روز پیش میشود. به دلیل شرایط فیزیکی این موتور ستاره‌ ای شگفت‌ انگیزِ ما ، خورشید با افزایش سن‌ اش، داغ‌ تر می‌شود. هر چه این ستاره بیشتر و بیشتر سوخت درونی‌ اش را مصرف می‌کند، زمین ما هم گرم‌ تر می‌شود. در این برنامه دنیایی را خواهید دید که نوع بشر هرگز شاهد آن نخواهد بود. دنیایی که روند پیر شدن خورشید در آن سرعت گرفته است و خورشید طول عمری برابر با یک انسان پیدا کرده است. اما سیاره‌ ی ما و تمام ساخته‌ های دست ما، چقدر می‌توانند در برابر خورشیدی در حال پیر شدن، مقاومت کنند؟ اگر خورشید ۱۰ درصد درخشان‌ تر، ۴۰ درصد درخشان‌ تر یا دو برابر بزرگتر بشود، چه اتفاقاتی روی خواهد داد؟

———————————————————

http://www.imostanad.org/banners/aup/1372538869.gifhttp://www.imostanad.org/banners/aup/1372538869.gif

جهت خرید پستی محصول بروی گزینه خرید پستی کلیک کنید

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 6500 تومان

buy

محصولات مرتبط


مستند شکارچیان بشقاب پرنده

مستند شکار و بقا

مجموعه ۶۶ کتاب نایاب در زمینه ستاره شناسی

دیدن محصولات زیر به شما پیشنهاد می شود

مستند در جستجوی زودیاک قاتل
مستند در جستجوی زودیاک قاتل

مستند شکارچیان بشقاب پرنده

مستند شکار و بقا