گلچین مستندهای تخت گاز



گلچین مستندهای تخت گاز

کالا را درب منزل تحویل گرفته سپس پول آن را به مامور پست بپردازید.

سفارش شما در کمتر از 3 تا 7 روز کاری به دست شما خواهد رسید.

خانواده یا همکاران را از سفارش خود مطلع سازید تا در نبود شما کالا را تحویل بگیرند.

تمامی محصولات خریداری شده دارای گارانتی تعویض و پشتیبانی 24 ساعته می باشد.

براي خريد پس از کليک روي دکمه خريد کالا و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد


17500 تومان
buy

مجموعه گلچین مستندهای تخت گاز


http://www.imostanad.org/banners/aup/1372539838.gif

 

http://www.imostanad.org/banners/aup/1372539695.jpg

Top Gear مجموعه ای بسیار زیبا ، پرافتخار و برنده جایزه های برتر جشنواره های مختلف برتر جهان با موضوع بررسی انواع اتومبیل ها با سبکی بسیار متفاوت و منحصر به فرد و محصول شگفت انگیز دیگری از شبکه بی بی سی می باشد وبیش از ۳۵۰ میلیون بیننده در سراسر جهان دارد. این برنامه  مجموعه ای سراسر هیجان، زیبایی و خنده می باشد که بیندگان آن هیچگاه از دیدن آن خسته نمی شوند.

این مجموعه موفق به کسب امتیاز دست نیافتنی ۹٫۶ از مجموع ۱۰ امتیاز از سایت IMDB شده است که از پخش اولین قسمت آن حداقل ۸ سال می گذرد و شامل نمایش بهترین و زیبا ترین صحنه های اتومبیل رانی دنیا از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ می باشد.

http://www.imostanad.org/banners/aup/1372539777.jpg

در این مجموعه سعی شده تا انواع تست ها و مقایسات بین جدیدترین، پرقدرت ترین، گرانترین و …اتومبیل های دنیا انجام گیرد. در راستای این مقایسه ها، سفرهای پرخطر و لحظات زیبایی برای بیننده ها به نمایش گذاشته می شود که آنها را میخکوب می نماید. مقایسه اتومبیل هایی از معروفترین شرکت های سازنده خودرو نظیر Porsche, Lamborghini, Ferrari, Bugatti, Toyota, Mitsubishi, Hammer و هر اتومبیلی که فکر آن را بکنید، در مسیرهایی از اتوبان های بدون محدودیت سرعت آلمان تا مسیر های کوهستانی نروژ، از قدیمی ترین شهر های کشورفرانسه تا سفر به قطب شمال و … همه و همه در این مستند بی نظیر و زیبا به معرض نمایش گذاشته شده اند.

تیم آی مستند برای شما عزیزان این مجموعه را با زبان کاملا فارسی و دوبله شده به صورت گلچین در قالب ۴۰ قسمت آماده کرده است که میتوانید آنرا با قیتی نازل تهیه کنید.

———————————————-

http://www.imostanad.org/banners/aup/1372539890.gifhttp://www.imostanad.org/banners/aup/1372539890.gif


جهت خرید پستی محصول  بروی گزینه خرید پستی کلیک کنید

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 17500 تومان

buy

محصولات مرتبط


مستند شکارچیان بشقاب پرنده

مستند شکار و بقا

مجموعه ۶۶ کتاب نایاب در زمینه ستاره شناسی

دیدن محصولات زیر به شما پیشنهاد می شود

مستند در جستجوی زودیاک قاتل
مستند در جستجوی زودیاک قاتل

مستند شکارچیان بشقاب پرنده

مستند شکار و بقا